söndag 28 oktober 2012

smålandskavlen..

..eller nära skjuter ingen hare..
i 4 minuter dissikerade jag området kring min k3. sånt som händer i orientering ibland trots att man har en sista säkra och en bomstrategi att gå kompass från andra säkra punkter. i övrigt ett mycket bra lopp. och jag sprang som en gnu då jag insåg att bommen kostat. ett riskfyllt beteende - javisst - men jag fokuserade hårt och lyckades hämta hem en del tid och jag hade roligt på en ol-bana för första gången på en månad. så nu kan vinterträningen dra igång. 

laget i övrigt skötte sig utmärkt och vi landade en 4e plats och var bästa svenska lag. efter denna säsong kan man känna att nästa år är det bara pallen som gäller! 

Roligt är också att jag fick ett bidrag av Skogsflickorna i Göteborg härom veckan för mitt natt-sm-guld. Tyvärr kunde jag ej emottaga detta på plats - men jag är oerhört tacksam - alla bidrag behövs till min satsning som nu väntar bakom hörnet =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar