torsdag 21 oktober 2010

hejdå stygnen!


Idag var jag hemma hos Lisa och fick mina stygn bortplockade professionellt med mattkniv! Allt gick bra (även om jag som vanligt var ynklig och rädd för proceduren) och det såg enligt den utbildade fint ut. På "hålet" utsida häl var det dock en liten glipa.. men det är ju ingen beautycontest hälen ska ägna sig åt i framtiden. Fick lite tejp på och sen vare klart!

Har varit sjuk sen operationen. Härligt förkyld med slemhosta. Så nu har jag fått två veckors (och det kan ju bli mer) mentalträning i att göra ingenting samtidigt som man mår ganska så skit! Anyway.. jag har väl klarat det bra vissa dagar och exempelvis idag inte alls utan varit kinkig som aldrig förr. Kontentan måste ändå vara att det kommer bli så enormt trevligt att en dag få träna igen. Inget regn-pass skall nånsin gnällas över igen! Så snart jag blir frisk ska det i alla fall få bli lite cykel - tack för det! Fram tills dess dricka ingefärsvatten och organisera i hemmet - aldrig har jag fått så många "måsten" projekt gjorda som nu - alla foton sitter i album och låtlistor skrivna und so weiter...
Firade stygn-grejen med lite vinyl-inköp - det får man ju - eller hur? =)

1 kommentar: