måndag 22 augusti 2011

saker att göra utöver soff-vm

det duger inte att bara sitta hemma och va avundsjuk på vm-löparna. så jag sprang en tävling själv faktiskt i helgen. vi va inte så många. inget pris. men solen sken och säkert uppåt 20C gjorde ändå att det blev ett fint fartpass i skåneland. och en mini-revansch från 5dagars fick jag dessutom. lättlöpt så det va hög fart hela tiden. slarvade lite till 9an och rundade för mycket - såg aldrig när jag passerade diket - gick väl en minut minst. annars ett bra lopp med flyt i ol. har haft en vecka av osäker fysisk form efter mördarhelgen (festival+GM) - trodde ett tag jag skulle bli sjuk *ta i trä* - men nu verkar orken va på väg tillbaka.

en viss humlaröd fick stryk med minuten...

men mest träffade jag världens finaste människa samt bockade av köpenhamn på "städer jag borde besöka"-listan. det va fint som attan.

1 kommentar:

  1. Bosarp, de är väl kända för ekologisk kycklinguppfödning? Kam de bara samma trakter mån tro? Tack för en trevlig lunch förra veckan.

    SvaraRadera