torsdag 26 januari 2012

extreme chair makeover

på gårdagens distanspass blommade högerhälen upp nåt alldeles. jag som trodde jag var i hamn med nya löparskorna, men en månad funkade iaf smärtfritt med hälkappa. nu blir det sko-operation igen. flyttade min vilodag till idag istället och vilade den ömmande foten. så allt krut lades istället på det sedan 1,5-år uppskjutna byta-tyg-på-köksstolarna-projeket. mormor kom ner till gbg och vid 17 satte vi igång. vid kl 23 var vi klara! och så fint det blev! hurra!

gurra in action!



klara stolar!


så här gör man!

3 kommentarer:

  1. allltsååååå ååååh hon är så söt. jag dör.
    'neeeheej sluta'
    haha åh gulle

    SvaraRadera
  2. du det va fullt fokus vill ja lova! jag fick sätta alarm för att tvinga till fika-paus =)

    SvaraRadera
  3. haha. men vad hände med det ûberfina äppel-tyget???

    SvaraRadera