onsdag 2 januari 2013

december dekadens

sjuk med slemhosta i 10 dagar lagom när snön och vintern kom, blev frisk lagom till regnet och tränade lätt en halv vecka och kom sedan igång, åkte några dar senare hem till örebro för att köra vinterns första och sista? skidpass då jag insjuknade efteråt, näshålehalsont samtliga jul- och nyårsdagar och fortfarade sjuk.
och ska flyga till addis abeba på lördag.

för er som känner mig så förstår ni vilket humör jag är på för närvarande. därav också mina totala frånvaro gällande uppdateringar i sociala forum. jag ville inte sprida min pessimism/bitterhet. så jag avslutar inlägg kort. det är skit och jag är ledsen och nu hoppas bara att kroppen vänder detta själv för jag har testat att vila/sova/dricka/äta/gurgla/pillra och inget hjälper.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar