torsdag 7 maj 2015

Fot o pod!

Efter en vecka i Skottland förstärktes intrycket av fot-statusen, dvs det är ok att springa fort med OL-skor i skogen, all annan löpning är av ondo. Så va gör vi? Nu kör vi! Ny plan: springa alla tävlingar fort i skogen fram till VM/VM-uttagning och sen operera skiten.

Sen har jag fått äran att va med i O-ringen Podcast som du hittar här ! Jag pratar överraskande nog om natt-OL för damer men också ganska mycket annat. All true ;)

Dessutom debatterar jag frågan just nu även på helen palmers blogg. Om du inte kan få nog av mina åsikter i ämnet! =)

Här följer några Skottlandsbilder för att avsluta lite "ytligt":

i vanlig lansdlagsstyle var det snö vid ankomst
Wille -bra på stövelkastning
Jossan håller stången
vi bodde i ett jane austen hus- jag dog lite, var tvungen att ta en "promenad" runt rummet flertal gånger
samt sitta länge på toan med detta fönster

2 kommentarer:

  1. haha älskar jane-austen huset. skred du fram med en liten brodyr i handen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha nä men jag högg folk till höger o vänster o tvinga dem att skrida fram arm i arm med mig och diskutera vädret och pemberley =)

      Radera