fredag 23 september 2011

va är väl en 6e plats på sm..

... ja den kan ju va... nä jag tänker inte va bitter. jag orienterade dåligt i ett område som borde passat mig perfekt. jag fick inte ihop det. punkthöjder o höjder överallt. sånt ska jag kunna hantera men ibland gör man misstag när man är trött. och jag va nog trött. helt enkelt. det va synd. jag hade alla möjligheter att äntligen ta den där medeldistansmedaljen. och jag sumpade det alldeles på egen hand. MEN det är väl inte ens ett år till nästa chans. gött det.





stafett-sm dårå. ja. jag va nog lite sliten av medelfinalen för gnistan fanns inte riktigt. gjorde en del riktningsfel på vägen. var tydligen ifatt eva o tove men fattade inte det. det va ju synd. hade nog behövt den medlajvittringen mentalt. avslutade ändå stabilt så vi fick en topp 5. godkänd men inte mer va min insats. laddar om för smålandsnatten.



nu i liberec och världscupsavslut. på en riktig landslagsplats. i tjeckien. bara en sån sak. sjukt bra. lite hattig ol på model-event kartan idag för min del. men imon är det tävling. nerv på!

1 kommentar: