tisdag 21 augusti 2012

Kung av Kungsan - Bulletin 1

Den 29 september smäller det!

Varför?
- För att fira min 30årsdag lite försent arrangerar jag supereventet Kung av Kungsan för 2a gången i historien

Var?
- I Klippans kulturreservat på en karta som jag förhoppningsvis ritat klart tills dess, plats för TC (tävlingscentrum) ej bestämt ännu... ganska mycket är inte bestämt ännu =)

Hur?
- Sprintorientering fast lite mer nördigt än vanligt 
2 klasser kommer finnas att tillgå:

"Kung" - om man vill va med och tävla om titeln Kung av Kungsan anmäler man sig i denna klass. Banan kommer antagligen löpas av de bästa på en kvart. En herr- och en damsegrare kommer att koras.

"Chill" - om man vill ta en lite enklare bana och bara glida runt i den fina omgivningen.

ANMÄLAN!!!!!
Görs genom att skicka ett mail till mig med namn och klass och SI-nummer (har man ingen SI=sportident-pinne=stämplingsmojäng så löser vi det då - men skriv det till mig!) 
mail: susie_the_bear@hotmail.com

Regerande mästare 2010: Lina Strand GMOK och Karl Tiselius GMOK
http://mmariamagnusson.blogspot.se/2010/10/kung-av-kungsan-ar.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar