tisdag 21 augusti 2012

representing Sweden....

..men det ska ju änna jag göra! blev igår uttagen till NORT. svinkul tycker jag.och tänker bättra på sprintformen så mycket jag kan inför hemma-världscup i göttlaborg! dock ser jag på touren mest fram emot att få löpa jaktstart på karta angränsande till nästa års vm-terräng i Finland! http://www.nordicorienteeringtour.com/
4 september it's on!!!
men allra mest nöjd och glad är jag att den känsla av lugn, glädje och inspiration som jag låtit dränera mig i sedan jukola har mättat kroppen och att den uppenbarligen varje gång gör mig till en bättre och gladare orienterare.

lärdom av dra av våren för mig: det går inte att stressa fram resultat när kroppen inte är i skick - för då blir fokus på just - resultat - vilket inte är anledningen till att jag håller på med det här och inte gör mig ett dugg sugen.

Italienlägret var helt som väntat helt grymt. Svårt att misslyckas i liksom. Ikväll ska jag på en helt vanlig tisdagsträning - det blir gött det med =)

2 kommentarer: