torsdag 7 februari 2013

#nattcuplångabanan...

...är ett projekt jag drog igång med lina strand... för att vi skulle bli lite tuffare =) vet inte riktigt ännu vad jag ska ta med mig efter de jag  hittills genomfört med något mediokra resultat:


  1. jonsered - hade jobbat 10 timmar på dagen och tog helt slut i elitserieterrängen, stapplade runt i 85 min 
  2. sisjön - fick mensvärk efter 1,5 km, stannade och andades, fortsatte men kortade av banan, blev ändå runt 75 min
  3. svarte mosse (ikväll) - kutade på i början, men tapapde helt kollen till 5an, fortsatte och läste in mig, osäker till 12an, kom helt fel riktning till 15e, tappade lite tempo och sugen, efter en liten tveksamhet till 18 så kom jag rätt till 19e men där fanns ingen skärm, en gubbe i klungan jag anförde blev irriterade och skrek "men är det INGEN som vet var vi är" (precis som att vi skulle gjort jobbet åt honom?) - då blev jag irriterad och sprang upp till högsta höjden igen, gick ner och fick samma punkt, utan reflex, uppenbarligen fanns där ingen (den satt fel tydligen) så jag sprang i mål. 85 min idag oxå. 
jaja det blir ju bra med tid i skogen =) och ibland gick det ju bra, och jag tappade bara nya lampan en gång, och lite tuffare blir man ju - SKAM DEN SOM GER SIG!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar