söndag 25 juli 2010

Etapp 1 - Kilsbergen deluxe


så blev det 5dagars och den där etappen som man väntat på så länge. och så tittade jag så mycket på kompassen att jag glömde att titta på skogen. aj aj. och sen var peppen inte riktigt på. men men ..det var hyfast ändå tills kartan regnade sönder - då gick det faktiskt åt skogen. men det var sjukt fin skog och kroppen kändes iaf mycket bättre på långdistans än tidigare.

synd att det regnade så - det där tc:et hade varit årets finaste annars. men jag är väl partiskt I guess...

min mamma stod och viftade som parkeringsvakt 06-14 i hällregn. och var fortfarande glad när vi åkte hem. det är rätt inställning det! (alla funktionärer - ni var grymma - man är stolt örebroare idag)

bilden ovan: svårläst karta, fick en sten med kontroll strax väst om k9 - hade jag hittat den på
kartan hade det varit en enkel kontrolltagning men tyvärr så tolkade jag den som ett stup på kartan och fortsatte, hamnade tillslut nv om k9 vid jättestupen, och efter kliandes i skallen kunde jag så småningom reda ut misstaget - men då hade tiden sprungit uväg. shit happens...
bilden breve: ja så glad såg jag ut efter e1 enligt lokala sporten.




1 kommentar:

  1. Glömde du platsfickan eller? Eller hur lyckades du blöta ner kartan så?

    SvaraRadera