måndag 5 juli 2010

inte på tårna i Trondheim..

.. så det blir inget vm för mig (OBS!!! men tydligen behövde man inte vara på tårna på hela våren där för att komma med ändå...). formen är fortfarande inte riktigt där så nu struntar jag i den och ska in i lite rejäl sommarträning.

about the vm-test:
sprinten. flackstadssprint i 25C och sol. not my cup riktigt men ett bra pass alltid och en påminnelse om att man måste TRÄNA sprint om man ska bli bra på det. tog intge ut mig järnet när jag kände att steget inte fanns där.

medeln. lite onödigt la jag 30 sek till 1an trots att jag egentligen kunde läst mig till att jag var för långt söderut. skärpte till mig men gjorde en liknande diffus-bom på 3an. kändes ej som en bom men kommer snett och det tar sån tid att styra upp.. Sen bra fram till 8an där en s-sväng igen tog onödig tid och parallellfel upp till 13nde- där fick banläggaren mig rätt i fällan att gå i högra stråket upp för höjden när man trodde man var i det centrala. är dock sjukt nöjd med sträcka 6-7. oj va bra jag är på utförs-ol!
lången. en pärs men otroligt fin skog. fick mersmak på norge. gjorde ett stabilare lopp men det blev ändå några småsvängar så det hade säkert gått att kapa tiden med 3-4minuter trots dagsformen. men ändå glad!

















bästa i helgen: bad i fjällflod! värma sig i solen halvnaken som ett naturbarn!

tips för er som kan lyssna webradio: förra veckans p3 kultur om "verklighetens människor" - helt sjukt underhållande - johanna koljonen är fantastisk!

1 kommentar:

  1. Jag är alltid på lite rejäl sommarträning, det vet du! GMOK kör långpass på lördag. Förra veckan var det ett toppenpass - så häng på vetja!

    SvaraRadera