söndag 29 augusti 2010

sm final


lite slarvig inledning - onödigt med höjd och sväng till ettan men sen kom jag in i fokus och orienterade hyggligt hela vägen. problemet låg i att farten inte var med mig från början och efter ca 65 minuters löpning blev jag väldigt trött... väldigt trött. att jag ändå höll ihop ol in i mål va väl det bästa med detta med tanke på hur trött jag va. missnöjd med den sista långsträckan - vågade inte gå över det stora kärret (efter att ha bevittnat säkert 50 mm falla de senaste dygnet) och det skulle man nog gjort. tappade på min sväng. inte riktigt fulltränad för en såpass lång långdistans än - men ett bra träningspass blev det ju ändå! och ett sm-löv. roligt va det oxå.

såg säkert 30 kantareller i skogen. och det regnade först på prisutdelningen.

1 kommentar:

  1. sluta kolla kantareller i skogen för bövelens. och spring fort så du kan vinna ett fårskinn till mej OKEJ!!!!??? tycker det borde vara ditt mål denna höst tack =)

    SvaraRadera