onsdag 23 maj 2012

o-bloggig o-blogg

det va meningen att denna blogg skulle handla om min long distance running i skogen. nu verkar den mest handla om antal sjukdagar. efter 2 tuffa arbetsdagar i 25grader samt träning så kom hjärtat aldrig ner i puls inatt och den härliga halsen slog till igen. ägnade hela arbetsdagen åt att försöka vara käck och trevlig mot mina underentreprenörer samt min arbetskollega. när jag satte mig på tåget hem brast hela själen. nu har jag gråtit ner lakanen och har betydande salytföning kring tinningarna. det va ju inte så här det skulle bli igen. inte så här. inte så det är tomt i hela kroppen. inte alla pass i regn för inget. ska jag sitta ensam i göteborg en helg till o glo på gps. det verkar inte bättre. åt helvete med allt.

1 kommentar:

  1. KRAM till dig! Krya-dig-hälsning och skit i GPS-tittandet och hitta på nåt annat (så du får tänka på nåt annat än att du ville varit där)

    SvaraRadera